Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in i internetbanken när jag ansökt om konto?

Varför kan jag inte komma in med mitt bank ID och se mitt nya kontonummer?

Kommentarer

  • Hej Lars och tack för ditt inlägg!

    Om du nyligen ansökt om ett konto behöver du avvakta någon dag tills ditt nya konto blir upplagt i internetbanken.
    Därefter kommer du att kunna logga in och se ditt konto.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Josephine Handläggare, Kundservice
  • var för är det så svårt att logga in ock se mina
    spar kapital lennart
    lennart
  • Hej Lennart och tack för ditt inlägg!

    Tråkigt att höra att du har svårt med inloggningen.
    Ring oss så vägleder vi dig.

    Ring: 0771717710
    Mån-fre 8:00-20:00, helger 9:00-17:00

    Med vänliga hälsningar,
    Monica Handläggare, Kundservice
  • Hej jag har fått ett lån beviljat o signerat ärende 4801532 o skickat fakturor digitalt. Nu undrar jag om det är några problem då det gått några dagar utan det hänt något?
    Mvh Per-Anders
    Per-Anders
  • Hej och tack för ditt inlägg.

    Vi kan endast besvara generella frågor via denna kanalen, därför får vi hänvisa dig till vår kundservice på 0771-717 710, alternativt skriva ett meddelande på internetbanken, för att få hjälp med ditt ärende.

    Du kan logga in på internetbanken via vår hemsida https://www.marginalen.se/privat/ där du klicka på "Logga in" uppe i högra hörnet och väljer sedan "Internetbank Privat" för att slutligen logga in med valfritt inloggningsalternativ. När du är inloggad kan du skriva ett meddelande under fliken "Meddelande" som är längst till höger i menyraden långt upp på sidan.

    Vi önskar dig ett trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Fabian Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.