Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Om du nyligen ansökt om ett konto behöver du avvakta någon dag tills ditt nya konto blir upplagt i internetbanken.
Därefter kommer du att kunna logga in och se ditt konto.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
spar kapital lennart
Tråkigt att höra att du har svårt med inloggningen.
Ring oss så vägleder vi dig.
Ring: 0771717710
Mån-fre 8:00-20:00, helger 9:00-17:00
Med vänliga hälsningar,
Har en del pengar hos er men kan inte logga in med mitt bankid, som jag har på surfplattan..
Detta bankid fungerar på alla andra ställen. Varför inte hos er?
Nu blir jag ju tvungen att betala 75 kronor till er för att få ut lite pengar.
Dessvärre har vi för tillfället ett tekniskt fel med inloggning i internetbanken samt appen med en surfplatta. Har du BankId på en mobil kan du välja att logga in på din surfplatta, men välja "annan enhet" och använda BankId på din mobil.
Har du inte tillgång till BankId på din mobil är du välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 så hjälper vi dig med detta.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Jag antar att det tekniska felet snart kommer att bli avhjälpt.
Dessvärre är det ett tekniskt fel hos oss när det kommer till att logga in med en surfplatta. Vi arbetar med problemet och förhoppningsvis blir det löst inom kort.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Varför kan jag inte logga in med mitt bank id
Som jag har på min iphone? Har försökt 5ggr
Vänligen förtydliga om du tidigare har lyckats logga in. Om ja, vad får du för felmeddelande vid inloggning?
Testar du att logga in via internetbanken kan du även testa logga in via appen.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Du kan testa att rensa cookies och cachen på din dator för att logga in.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Amanda
Vi kan dessvärre endast besvara generella frågor via denna kanal. Om ni önskar att vi undersöker ditt ärende behöver ni kontakta oss via en kanal där vi kan verifiera dig. Vänligen skicka ett meddelande i inloggat läge direkt på internetbanken alternativt kontakta oss på 0771-717 710. Öppettider vardagar 8-18 samt helger 9-17
Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
Med vänlig hälsning,