Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in i internetbanken när jag ansökt om konto?

Varför kan jag inte komma in med mitt bank ID och se mitt nya kontonummer?

Kommentarer

  • Hej Lars och tack för ditt inlägg!

    Om du nyligen ansökt om ett konto behöver du avvakta någon dag tills ditt nya konto blir upplagt i internetbanken.
    Därefter kommer du att kunna logga in och se ditt konto.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • var för är det så svårt att logga in ock se mina
    spar kapital lennart
  • Hej Lennart och tack för ditt inlägg!

    Tråkigt att höra att du har svårt med inloggningen.
    Ring oss så vägleder vi dig.

    Ring: 0771717710
    Mån-fre 8:00-20:00, helger 9:00-17:00

    Med vänliga hälsningar,
    Monica Handläggare, Kundservice
  • Jag kan inte logga in med mitt bankid. Det fungerar på alla andra ställen men inte hos er. Har en del pengar hos er och vill se om dom finns kvar. Man blir frustrerad näär det inte går att logga in. Det går inte att logga in genom Marginalen appen heller. Vad handlar det här om? Tänkte ta ut lite pengar nu men det går ju inte. Måste då betala 75 kronor fö att få hjälp med det. Jag kan iallafall identifiera mig med mitt bankid när jag ringer till er och kommer då fram

    Har en del pengar hos er men kan inte logga in med mitt bankid, som jag har på surfplattan..
    Detta bankid fungerar på alla andra ställen. Varför inte hos er?
    Nu blir jag ju tvungen att betala 75 kronor till er för att få ut lite pengar.
  • Hej Margaretha och tack för ditt inlägg!

    Dessvärre har vi för tillfället ett tekniskt fel med inloggning i internetbanken samt appen med en surfplatta. Har du BankId på en mobil kan du välja att logga in på din surfplatta, men välja "annan enhet" och använda BankId på din mobil.

    Har du inte tillgång till BankId på din mobil är du välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 så hjälper vi dig med detta.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Tack för svaret. Jag har ringt er 2 gånger, men dom upplyste inte om något tekniskt fel utan sade att jag måste kontakta icabanken som har utfärdat mitt bank id. Kunde ej få kontakt med icabanken pga telefonköer.
    Jag antar att det tekniska felet snart kommer att bli avhjälpt.
  • Hej Margaretha!

    Dessvärre är det ett tekniskt fel hos oss när det kommer till att logga in med en surfplatta. Vi arbetar med problemet och förhoppningsvis blir det löst inom kort.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Hej
    Varför kan jag inte logga in med mitt bank id
    Som jag har på min iphone? Har försökt 5ggr
  • Hej Maria och tack för ditt inlägg!

    Vänligen förtydliga om du tidigare har lyckats logga in. Om ja, vad får du för felmeddelande vid inloggning?
    Testar du att logga in via internetbanken kan du även testa logga in via appen. 

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Hej!  Öppnade konto idag(Fasträntekonto). När jag loggar in på min telefon kommer jag in på internetbanken. När jag sedan ska logga in på min dator med mitt mobila ID såg kommer jag inte  in. Det står Inloggning misslyckades.  Något fel på mitt mobila ID är det inte utan jag har inga problem att logga in på SEB, Nordnet och Avanza.  Snälla hjälp mig så jag vågar göra en insättning. Tack!!  Uppskattar ett snabbt svar. Bästa hälsningar
  • Hej Ulf och tack för ditt inlägg!

    Du kan testa att rensa cookies och cachen på din dator för att logga in.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda
    Amanda Specialist, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.