Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in i internetbanken när jag ansökt om konto?

Varför kan jag inte komma in med mitt bank ID och se mitt nya kontonummer?

Kommentarer

  • Hej Lars och tack för ditt inlägg!

    Om du nyligen ansökt om ett konto behöver du avvakta någon dag tills ditt nya konto blir upplagt i internetbanken.
    Därefter kommer du att kunna logga in och se ditt konto.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Josephine Handläggare, Kundservice
  • var för är det så svårt att logga in ock se mina
    spar kapital lennart
  • Hej Lennart och tack för ditt inlägg!

    Tråkigt att höra att du har svårt med inloggningen.
    Ring oss så vägleder vi dig.

    Ring: 0771717710
    Mån-fre 8:00-20:00, helger 9:00-17:00

    Med vänliga hälsningar,
    Monica Handläggare, Kundservice
  • Hej jag har fått ett lån beviljat o signerat ärende 4801532 o skickat fakturor digitalt. Nu undrar jag om det är några problem då det gått några dagar utan det hänt något?
    Mvh Per-Anders
  • Hej och tack för ditt inlägg.

    Vi kan endast besvara generella frågor via denna kanalen, därför får vi hänvisa dig till vår kundservice på 0771-717 710, alternativt skriva ett meddelande på internetbanken, för att få hjälp med ditt ärende.

    Du kan logga in på internetbanken via vår hemsida https://www.marginalen.se/privat/ där du klicka på "Logga in" uppe i högra hörnet och väljer sedan "Internetbank Privat" för att slutligen logga in med valfritt inloggningsalternativ. När du är inloggad kan du skriva ett meddelande under fliken "Meddelande" som är längst till höger i menyraden långt upp på sidan.

    Vi önskar dig ett trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Fabian Handläggare, Kundservice
  • Hur ska jag hitta min lånenummer

  • Hej och tack för ditt inlägg.

    För att se ditt lånenummer behöver du logga inpå dina sidor. Det första du kommer se då är "Översikt". Under översikten kommer du då se ditt lånenummer.

    Vi önskar dig ett trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Hej
    Naima
  • Hej Naima och tack för ditt inlägg!

    Vi kan endast besvara generella frågor via denna kanal. Om ni önskar hjälp med ett ärende är ni välkommen att kontakta vår kundservice. Vänligen återkom hur vi kan hjälpa dig.

    Ni kan kontakta oss på 0771-717 710.
    Öppettider vardagar 8-20 samt helger 9-17

    Vi önskar dig en trevlig helg!
    Med vänlig hälsning,
    Emma T Handläggare, Kundservice
  • Hejsan!Jag hade ett lån hos er för några månader sedan och det var en månadsfaktura som jag kunde inte betala i tid så ringde jag er och pratade med kundtjänsten och kom överens att jag ska betala på nästa kommande måndag då sa de att det kommer inte tas vidare om jag betalar påbudet datumet som vi kom överens om. Och jag betalat som planerat men ändå blev jag fakturan hos inkasso fast jag betalade fakturan och jag vill gärna att ni kollar upp samtal inspelningar och dubbelkolla att jag har pratat med er om att kunna få uppskov till att kunna betala fakturan men utan att jag blir skickad vidare till inkasso företag som lägger upp mig på mina upplysningar att jag har skulder som inte betalda ,
    Här jag lägger till fakturan som jag hade
    Milaim
  • Hej Milaim och tack för ditt inlägg!

    Vänligen kontakta vår kundservice så undersöker vi ditt ärende omgående!

    Ni kan kontakta oss på 0771-717 710.
    Öppettider vardagar 8-20 samt helger 9-17

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma T Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.