Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in i internetbanken när jag ansökt om konto?

Varför kan jag inte komma in med mitt bank ID och se mitt nya kontonummer?

Kommentarer

  • Hej Lars och tack för ditt inlägg!

    Om du nyligen ansökt om ett konto behöver du avvakta någon dag tills ditt nya konto blir upplagt i internetbanken.
    Därefter kommer du att kunna logga in och se ditt konto.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • var för är det så svårt att logga in ock se mina
    spar kapital lennart
  • Hej Lennart och tack för ditt inlägg!

    Tråkigt att höra att du har svårt med inloggningen.
    Ring oss så vägleder vi dig.

    Ring: 0771717710
    Mån-fre 8:00-20:00, helger 9:00-17:00

    Med vänliga hälsningar,
    Monica Handläggare, Kundservice
  • Jag kan inte logga in med mitt bankid. Det fungerar på alla andra ställen men inte hos er. Har en del pengar hos er och vill se om dom finns kvar. Man blir frustrerad näär det inte går att logga in. Det går inte att logga in genom Marginalen appen heller. Vad handlar det här om? Tänkte ta ut lite pengar nu men det går ju inte. Måste då betala 75 kronor fö att få hjälp med det. Jag kan iallafall identifiera mig med mitt bankid när jag ringer till er och kommer då fram

    Har en del pengar hos er men kan inte logga in med mitt bankid, som jag har på surfplattan..
    Detta bankid fungerar på alla andra ställen. Varför inte hos er?
    Nu blir jag ju tvungen att betala 75 kronor till er för att få ut lite pengar.
    Margaretha
  • Hej Margaretha och tack för ditt inlägg!

    Dessvärre har vi för tillfället ett tekniskt fel med inloggning i internetbanken samt appen med en surfplatta. Har du BankId på en mobil kan du välja att logga in på din surfplatta, men välja "annan enhet" och använda BankId på din mobil.

    Har du inte tillgång till BankId på din mobil är du välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 så hjälper vi dig med detta.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Handläggare, Kundservice
  • Tack för svaret. Jag har ringt er 2 gånger, men dom upplyste inte om något tekniskt fel utan sade att jag måste kontakta icabanken som har utfärdat mitt bank id. Kunde ej få kontakt med icabanken pga telefonköer.
    Jag antar att det tekniska felet snart kommer att bli avhjälpt.
    Margaretha
  • Hej Margaretha!

    Dessvärre är det ett tekniskt fel hos oss när det kommer till att logga in med en surfplatta. Vi arbetar med problemet och förhoppningsvis blir det löst inom kort.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.