Till senaste kommentaren

Vad kan jag göra om mina poäng inte räcker till i poängportalen?

Jag hittar inget som kostar de poängen jag har. Betalar man mellanskillnad om poängen inte räcker till?

Kommentarer

  • Hej Karl och tack för ditt inlägg!

    I poängportalen  så får du upp hur många svenska kronor dina poäng motsvarar. Har du inte tillräckligt mycket poäng för att betala din resa eller upplevelse så får man upp vad priset blir efter att man lagt in att man önskar nyttja sina poäng och då betalar man det separat.

    Skulle det vara några oklarheter vid bokningen så kan du kontakta poängportalens kundservice genom att skicka ett meddelande om man bläddrar längst ned i poängportalen och klickar på "Kontakta oss" alternativt via mail hereforyou@wwreservations.com.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Vänlig hälsning,
    Josephine Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.