Till senaste kommentaren

När kan jag säga upp mitt kort för att ej behöva betala ännu en årsavgift?

Hur långt i förväg måste man säga upp sitt kort för att inte få en ny årsavgift?

Kommentarer

  • Hej Emilia och tack för ditt inlägg!

    Du behöver kontakta kundservice samma månad som fakturan med årsavgiften kommer specificerad. Du når oss på 0771 717 710 vardagar mellan 8-20 samt helger mellan 9-17 eller genom att skriva ett meddelande till oss i internetbanken.

    Observera att årsavgiften är för kommande år, gör du köp efter att årsavgiften debiterats kommer du behöva betala för årsavgiften även om du önskar avsluta ditt kort.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Vill säga upp mitt kreditkort omedelbart
    försökt ringa men lång väntetid
  • Hej Lars och tack för ditt inlägg.

    Vill du inte stå i telefonkön kan du även skriva ett meddelande i inloggat läge på internetbanken under fliken "Meddelande" och där begära avslut av ditt kreditkort.

    Vi önskar dig en trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Var i kontakt i går kl. 10.00  och ni lovade ringa upp kl. 13.00 så var inte fallet.ringde igen kl.15.00 och fick svaret att ni ringa upp senare under dagen.jag väntade till kl. 19.00.
    Varför så dåligt kundservice????

    Georg
  • Hej Lars och tack för ditt inlägg.

    Vi ber om ursäkt att du har upplevt problematik i ditt försök till kontakt med Marginalen Bank.

    Vill du inte stå i telefonkön kan du alltid skriva ett meddelande i inloggat läge på internetbanken under fliken "Meddelande" för att få vidare hjälp i ditt ärende.

    Vi önskar dig en trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Maja Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.