Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Hej Tommy och tack för ditt inlägg!
Clearingnumret ska bestå av fyra siffror, därför ska du utesluta den femte siffran för att kunna gå vidare. Kontonummer ska anges precis som vanligt. Vissa banker som t.ex. Swedbank använder 5 siffrigt-clearingnummer, den sista siffran är dock en kontrollsiffra och kan uteslutas.
Med vänlig hälsning,
Först hänger sig sidan med formuläret så inga avtal kan läsas och inga bilagor laddas in. Försöker igen. Ny webläsare. Skriver in hela formuläret (ansökan om sparkonto Företag) en gång till.
Då fungerar inte Bank ID. Kan inte öppna bank ID på fil och därför inte signera.
Kollar om det fungerar på Skatteverkets hemsida - inga problem.
Hej då.
Tråkigt att det inte har funkar, vill du så ring oss på 0771717710 så vägleder vi dig.
Med vänlig hälsning
Monica
Varför du inte lyckas signera med ditt BankID kan bero på ett flertal faktorer, därför behöver en felsökning genomföras. Eftersom vi endast kan besvara generella frågor via denna kanal får vi hänvisa dig till att kontakta vår kundservice på 0771-717-710 för att få hjälp med felsökningen.
Det du kan testa själv innan är enligt nedan:
1. Händer detta via telefonen, se till att båda telefonen och eventuella appar är uppdaterade till senaste versionen.
2. Händer det via datorn, testa att använda en annan webbläsare (Google Chrome brukar vara den som fungerar bäst).
3. Försök med en annan dator/telefon för att utesluta något fel med själva apparaten.
4. Dubbelkolla att din internetuppslutning är bra.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Vad får du förfelmeddelande? Hänvisar dig även till ovan svar från min kollega Fabian.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Kommer till sidan att signera avtalet, sedan till bankid, signerar men sen stängs det ner
Och därefter står det att jag inte har ngt avtal att signera och inte heller ngt signerat avtal att se
Undrar vad som händer ?
För att vi ska kunna hjälpa dig med ditt ärende och felsöka varför du inte kan signera behöver vi prata med dig.
Vänligen ring
så hjälper vi dig.
Ring: 0771717710 Mån-fre 8:00-20:00, helger 9:00-17:00
Med vänliga hälsningar