Kontakt
Jag har precis suttit 55 minuter (femtiofem) i telefonkö. Till slut svarar Pelle. Jag hinner inte säga mer än fem ord, så BRYTS samtalet!!
Och Pelle ringer inte upp igen!
Herregud!!!!!
Och Pelle ringer inte upp igen!
Herregud!!!!!
Följ inlägget
0
följare
Vi beklagar detta och önskar självklart att hjälpa dig med ditt ärende, Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt på internetbanken alternativt kontakta oss på 0771-717 710. Öppettider vardagar 8-18.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Bedrövligt!
Jag skulle behöva föra över ett belopp rån ett av mina tidigare 3 (numera 2) konton hos Er till mitt "vardagskonto" i en annan bank men det är helt omöjligt och jag förstår inte varför.
Jag lyckades flytta över mitt saldo på et sparkonot till ett annat konto men det viktigaste ärendet lyckades jag inte uträtta.
Varför kanman inte få kontakt med Er med mobilen eller via email???
Mvh/Lars H
Vi beklagar självklart detta. Om ni inte har nått oss per telefon är du välkommen att skicka ett meddelande i inloggat läge på internetbanken så hjälper vi dig med ditt ärende!
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Dessvärre har vi ingen möjlighet att se över ditt ärende via denna kanal, vi besvarar enbart generella frågor via forumet. Du är välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 vardagar 08.00 - 18.00 eller via ett meddelande i internetbanken så hjälper vi dig.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Via denna kanal kan vi endast ge generell information. För att få hjälp med ditt ärende är du välkommen att kontakta oss via telefon alternativt via ett meddelande i internetbanken. Du når oss på 0771 717 710 vardagar 08-18.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänliga hälsningar,
Ärenden gällande sena inbetalningar hanteras av vår kravavdelning, de hanterar dessvärre inte sina ärenden via denna kanal. Du kan ringa kravavdelningen på telefonnummer: 010- 495 1777. Öppettider vardagar 09.00-17.00.
Du kan även chatta med dem genom att klicka här , dom har öppet vardagar 09.00-17.00.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Många har gått till inkasso. Ska ni betala för dom.
Jag tycker det är väldigt konstigt att man inte kan prata med en handläggare.
Vad är ni för bank?
Kundservice kan inte upplysa om någonting
Anna
liksom många andra räkningar. Ska ni betala för detta .
Det är konstigt att man inte kan få prata med dom som har hand om ens fall.
Ni kallar er bank men en bank ska man få kontakt med inte bara en kundtjänst som inte kan svara på något mer än säga att man ska ha tålamod
Vi beklagar detta. Dessvärre har vi ingen möjlighet att se över ditt ärende via denna kanal, då vi enbart besvarar generella frågor via forumet och kan därefter inte gå in på engagemangsspecifika detaljer här. Du är välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 eller via ett meddelande i internetbanken så hjälper vi dig.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Vi hjälper dig gärna vidare med generella frågor här på forumet. Har du däremot frågor kring specifika ärenden eller engagemang är du välkommen att kontakta oss via en kanal där vi kan verifiera dig, detta för din trygghet.
Du når oss via ett meddelande i internetbanken eller appen alternativt via telefon 0771 717 710 vardagar 8-18.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänlig hälsning,