Kontakt

Jag har precis suttit 55 minuter (femtiofem) i telefonkö. Till slut svarar Pelle. Jag hinner inte säga mer än fem ord, så BRYTS samtalet!!
Och Pelle ringer inte upp igen!
Herregud!!!!!

Kommentarer

  • Hej Eva och tack för ditt inlägg!

    Vi beklagar detta och önskar självklart att hjälpa dig med ditt ärende, Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt på internetbanken alternativt kontakta oss på 0771-717 710. Öppettider vardagar 8-18 samt helger 9-17

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank
  • Jag har nu suttit i telefonkö under minst 2½-3 timmar under 2 dagar och inte kommit fram!
    Bedrövligt!
    Jag skulle behöva föra över ett belopp rån ett av mina tidigare 3 (numera 2) konton hos Er till mitt "vardagskonto" i en annan bank men det är helt omöjligt och jag förstår inte varför.
    Jag lyckades flytta över mitt saldo på et sparkonot till ett annat konto men det viktigaste ärendet lyckades jag inte uträtta.
    Varför kanman inte få kontakt med Er med mobilen eller via email???
    Mvh/Lars H

  • Hej Lars och tack för ditt inlägg!

    Vi beklagar självklart detta. Om ni inte har nått oss per telefon är du välkommen att skicka ett meddelande i inloggat läge på internetbanken så hjälper vi dig med ditt ärende!

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.