Hur ansluter man till swish?

Hur ansluter jag swish till mitt lönekonto?

Kommentarer

  • Hej Sara och tack för ditt inlägg!

    För att ansluta ditt Lönekonto till Swish behöver du ha ett BankID sedan följer du dessa instruktioner:
    1. Ladda ner Swish-appen.
    2. Anslut ditt mobilnummer till ditt Lönekonto under rubriken "Swishanslutningar", som du hittar i menyfältet i Internetbanken.
    3. Ange ditt telefonnummer i Swish-appen. Klart
    Du kan läsa mer om Swish här.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Handläggare, Kundservice
  • Hej, kan man ansluta sitt Travellerkort hos er till Swish så man kan få bonuspoängen när man använder sig av den tjänsten?
  • Hej Fredrik och tack för ditt inlägg!

    Swish är i dagsläget endast anslutningsbart till vårt Lönekonto men vi lyfter givetvis fram dina synpunkter.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Karl Specialist, Kundservice
  • Vad är maxbeloppet för en betalning med Swish?
    Hittar tyvärr inte den informationen hur jag än letar.
  • Hej Anna och tack för ditt inlägg!

    Du bestämmer din veckovisa gräns själv. Som standard är gränsen 20 000 SEK per kalendervecka. Om du vill ändra din veckovisa gräns gör du här  genom att logga in.

    Du kan även skapa en tillfällig beloppsgräns upp till 150 000 SEK. Den tillfälliga beloppsgränsen gäller vid en betalning under din valda dag. Du kan utföra tillfälliga beloppsgränser en gång per kalendermånad.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Karl Specialist, Kundservice
  • Hej
    Hur gör jag för att avaktivera/ta bort mitt kontos Swishkoppling?
  • Hej Finn och tack för ditt inlägg!

    Du kopplar på och av din Swish i inloggat läge på internetbanken. Det finns en ruta för Swish under fliken "Översikt" och sedan lite längre ned på sidan till höger.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Fabian Handläggare, Kundservice
  • Hej!
    Kan man få Swish kopplat till företagskonto?
  • Hej Conny och tack för ditt inlägg!

    Dessvärre har vi inte swish för företag i dagsläget. Detta arbetar vi på och hoppas på att kunna erbjuda detta inom en snar framtid.


    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma T Handläggare, Kundservice
  • Hej! I februari ställdes en fråga om Swish för företag och svaret ni gav då var att ni hoppades ha en lösning "inom en snar framtid". Har ni någon uppdaterad info om när ungefär det kan tänkas bli verklighet?
  • Hej Anna Karin och tack för ditt inlägg!


    Vi har dessvärre ingen uppföljande uppdatering när Swish blir aktivt för företagskunder.

    Vid ytterligare frågor får ni gärna kontakta vår kundservice på 0771-717 710 Öppettider vardagar 8-20 samt helger 9-17

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma T Handläggare, Kundservice
  • Hej!
    Min swish är ansluten till mitt lönekonto och jag kan ta emot swish utan problem men när jag själv ska betala med swish så står de att min swish inte är aktiverad? vad beror de på?
    Johan
  • Hej Johan och tack för ditt inlägg!

    Vi kan endast svara på generella frågor via denna kanal. Ni får gärna kontakta vår kundservice så undersöker vi varför er swish inte fungerar korrekt.

    Ni kan kontakta oss på 0771-717 710.
    Öppettider vardagar 8-20 samt helger 9-17.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma T Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.