Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför inget avsändarkonto vid inbetalningar till mina konton?

Hej!

När insättningar görs på mina konton framgår inte varifrån pengarna kommer. Inget namn på avsändare, inte något konto varifrån pengarna kommer.

Detta gäller både för överföringar och inbetalningar.

Så kan man inte ha det, skulle ni kunna åtgärda detta genast?

Bästa hälsningar,

Peter

Kommentarer

  • Hej Peter,

    För att se vem inbetalningen kommer ifrån kan man klicka på själva datumet inbetalningen kommit in till kontot, detta visas i internetbanken ca ett dygn efter insättningen.

    Vid fler frågor kring insättningar, vänligen kontakta kundtjänst på 0771-717 710, vardagar kl.7-21 samt helger 9-17.

    Vänlig hälsning,

    Viktoria

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.