Till senaste kommentaren

Varför kan jag inte logga in?

Jag är kassör och har skickat in en anmälningblankett för att spara i två fasträntekonton. Jag försöker nu logga in via Mobilt bankID för att få reda på kontonumret jag skall föra över pengar till. Jag blir nekad inloggning. Vad beror detta på?

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga.

    Vi vill gärna hjälpa dig med ditt ärende dock lyder banken under banksekretess och kan inte besvara din fråga via denna kanal. För att kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du komma i kontakt med någon av våra andra kanaler där vi kan verifiera dig. Detta för din trygghet.

    För att komma i kontakt med oss finns vi på följande kanaler:

    Inloggat läge i internetbanken under fliken meddelande.
    Telefonkontakt med vår kundservice på 0774 45 45 41

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning
    Nadja
  • Hur öppnar jag mitt nya kort via appen?
  • Hej Lena, tack för svar. 

    Vi erbjuder inga kort för företag/föreningar och appen är enbart anpassad för privatpersoner.

    Gäller frågan dig som privatperson?

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda J
  • Hej,
    ja det gäller mitt privata  Marginalen classic kort som är nytt och nu inte går att använda under min utlandsresa. Mvh Lena
  • Hej Lena!

    Syftar du på aktivering av ditt nya kort så kan du hantera detta i appen samt internetbanken. Du klickar på kortet och sedan framgår det "aktivera kort".

    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Det är just det som inte går, kortet går inte att klicka på.
  • Hej Lena!

    Du är välkommen att istället kontakta oss på 0771 717 710 eller via ett meddelande i internetbanken så hjälper vi dig.

    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Jag kan inte logga in på
    Mitt konto med min säkerhetsdosa
  • Hej Afarin och tack för ditt inlägg!

    Säkerhetsdosan aktiveras först efter 24 timmar från att du hämtat ut den. Har det gått längre tid och du inte kan logga in är du välkommen att kontakta oss på ovan nummer för en felanmälan.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Varför går det inte att logga in hos er, "Inloggningen misslyckades" kommer upp
  • Hej Yvonne och tack för ditt inlägg!

    För att kunna logga in i internetbanken behöver du ha en användare till internetbanken.
    Du hittar blanketten för att anmäla en ny behörig användare till internetbanken via adressen nedan.

    https://www.marginalen.se/foretag/kundservice/dokument-och-blanketter/?secondaryFilter=0

    "Internetbank, Anmälan utökad behörig användare " under rubriken övrigt.

    För vidare hjälp är du välkommen att kontakta vår kundservice på 0774 454 541 där vi kan verifiera dig som firmatecknare.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Filippa Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.