Reseförfrågan med mina poäng

Hej,
Pratade precis med Sandra hos er angående min inskickade förfrågan om resa till Edinburgh i maj för 3st personer. Jag ville bara kontrollera om ni fått den då jag fick ett "error" meddelande i samband med sändning. Hon kunde inte se detta vid sin terminal och hon sa även att man inte får någon bekräftelse på mail att den kommit in och börjat behandlas.
Hur vet jag att den kommit in och rätt?

Kommentarer

  • Hej och tack för ditt meddelande!

    För att hjälpa dig med ditt ärende behöver vi prata med dig personligen då vi lyder under banksekretess.

    Om du är befintlig kund kan kontakta kundservice via fliken Meddelande i Internetbanken där du loggar in med Bank-ID alternativt pinkod och kodkort. Du kan även ringa 0771-717 710. Detta då vi inte kan verifiera dig fullständigt som kund via denna kanal.

    Med vänlig hälsning
    Karl Funktionsledare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.