Till senaste kommentaren

Vem kontaktar jag angående räntekostnad p.g.a avtalsändring vid e-faktura?

Hej.

På grund av att ni gjorde en avtalsändring som trädde i kraft i september, som gjorde att vi med e-faktura bara får reda på det lägsta beloppet istället för totala beloppet, så har jag nu fått ökade räntekostnader.
Ni har bristfälligt informerat om detta, endast via internetbanken.
Helt plötsligt från en månad till en annan och just i en tid där inte använde kortet så mycket som vi brukar?
Hur går jag tillväga med mina räntekostnader?

Kommentarer

  • Hej Daniel!

    Informationen gällande ändring av e-faktura har endast skickats ut i internetbanken p.g.a. att vi är en digital distansbank och det är så vi kommunicerar med våra kunder. Beloppet angivet på e-fakturan kan man alltid ändra och man kan även få upp fakturan i PDF-format via sin e-faktura. Önskar du få detta tydligare förklarat kan du alltid kontakta oss på 0771 717 710.

    Med vänlig hälsning


    Karl Funktionsledare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.