Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Vi har beloppgränser på hur mycket man får överföra per dygn. Önskar man att höja beloppgränsen behöver man komma i kontakt med oss via telefon på 0771-717 710 8-18:00 eller skicka ett meddelande till oss via internetbanken på inloggat läge.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Ska göra en överföring från sparkonto till annan bank /konto som jag själv äger. Jag kan ej lägga in mitt konto nummer när jag går på överföring på bankens sida
Med vänliga hälsningar
Jan
För att göra en överföring via Internetbanken går ni in under Betala / Överför, där registrerar ni överföringen genom att fylla i clearing och kontonummer samt belopp överföringen ska till. Observera att ni behöver först välja "Kontoöverföring" istället för en betalning för att registrera en överföring via clearing och kontonummer. Därefter ''Lägg till överföring'' samt ''Godkänn''.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Det stämmer att vi har beloppgränser på hur mycket man får överföra per dygn. Vi har möjlighet att tillfälligt höja beloppsgränsen åt dig. Önskar du att vi hjälper dig med detta behöver du komma i kontakt med oss genom att skicka ett meddelande i inloggat läge på internetbanken eller appen alternativt kontakta oss per telefon på 0771 717 710 vardagar 8-18.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,