överföring av pengar

Har pengar på ett likvidkonto.Tänker mig att flytta dessa pengar till annan bank. Hur mycket pengar kan jag överföra till en annan bank tex Swedbank under ett dygn?

Kommentarer

  • Hej Jan-Olov och tack för ditt inlägg!

    Vi har beloppgränser på hur mycket man får överföra per dygn. Önskar man att höja beloppgränsen behöver man komma i kontakt med oss via telefon på 0771-717 710 8-18:00 eller skicka ett meddelande till oss via internetbanken på inloggat läge.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Hej
    Ska göra en överföring från sparkonto till annan bank /konto som jag själv äger. Jag kan ej lägga in mitt konto nummer när jag går på överföring på bankens sida
    Med vänliga hälsningar
    Jan
  • Hej Jan och tack för ditt inlägg!

    För att göra en överföring via Internetbanken går ni in under Betala / Överför, där registrerar ni överföringen genom att fylla i clearing och kontonummer samt belopp överföringen ska till. Observera att ni behöver först välja "Kontoöverföring" istället för en betalning för att registrera en överföring via clearing och kontonummer. Därefter ''Lägg till överföring'' samt ''Godkänn''.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Maja Handläggare, Kundservice
  • Hej! Jag försöker överföra pengar ifrån mitt sparkonto på marginalen bank till mitt kapitalsparkonto på swedbank men det går inte igenom? Finns det en beloppsgräns kopplad till överföringar ifrån mitt sparkonto på marginalen bank? Mvh Håkan
    Håkan
  • Hej Håkan och tack för ditt inlägg!

    Det stämmer att vi har beloppgränser på hur mycket man får överföra per dygn. Vi har möjlighet att tillfälligt höja beloppsgränsen åt dig. Önskar du att vi hjälper dig med detta behöver du komma i kontakt med oss genom att skicka ett meddelande i inloggat läge på internetbanken eller appen alternativt kontakta oss per telefon på 0771 717 710 vardagar 8-18.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Tilda Handläggare, Kundservice
  • Hej, jag förlorar åtkomsten till mitt Marginalkonto När jag loggar in kan jag inte betala eller överföra pengar och kortet är inte aktivt. Kan du hjälpa mig att lösa det här problemet.Kortet fungerar inte och swish fungerar inte heller. Vad är problemet?
    Walaa
  • Hej Walaa och tack för ditt inlägg!

    Vi beklagar detta. Dessvärre har vi ingen möjlighet att se över ditt ärende via denna kanal, vi besvarar enbart generella frågor via forumet. Du är välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 alternativt via ett meddelande i internetbanken eller appen så hjälper vi dig.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Siri

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.