Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Om du önskar höja kreditgränsen på ditt kort behöver du logga in i internetbanken här.
När du är inloggad klickar du på ditt kort under "Översikt" och då dyker en grön knapp upp som heter "Utöka kredit". Önskar du skicka in en ansökan om att utöka krediten så klickar du på "Utöka kredit".
Oftast får du ett svar direkt annars får du ett mejl samt ett SMS skickat till dig om du blir beviljad med en länk för att e-signera höjningen med bankID. Får du ett avslag så kontaktas du via mejl eller SMS med informationen att du har ett meddelande från Marginalen bank och du ombeds då att logga in i internetbanken för att ta del av meddelandet.
Det går alltid bra att ringa till vår kundservice om du önskar på 0771 717 710 så kan vi kika på din ansökan. Våra öppettider är vardagar 08-18.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,