Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
När ett konto övertrasserats, skickar vi först ut ett sms meddelande och ber kund betala in belopp. I steg nummer två, ifall att ingen betalning inkommit, skickas brev via post och kontot spärras.
Kund har nu 10 dagar på sig att betala in, sker ingen inbetalning så går ärendet vidare till vår inkassoavdelning.
Vänligen,