Kundkännedom

Hej,

Jag har fått ett utskick av er gällande kundkännedom där det framgår ett saldo som inte stämmer. Varför har jag fått detta?

Med vänlig hälsning,
Gunilla

Kommentarer

  • Hej Gunilla och tack för ditt inlägg!

    Vi har upptäckt ett formateringsfel som drabbat ett mindre antal av våra kunder.

    I blanketten gällande kundkännedom har ett kommatecken i saldot felaktigt ersatts med en punkt, därefter har det tillkommit sex till åtta nollor till kundens saldo. Om du har drabbats av formateringsfelet, kan du bortse från formateringsfelet i saldorutan. Saldot är per den 10 juni 2020.

    För dig med BankID går det också bra att fylla i blanketten direkt via vår hemsida.

    Med vänlig hälsning,
    Karl Funktionsledare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.