Kundkännedom
Hej,
Jag har fått ett utskick av er gällande kundkännedom där det framgår ett saldo som inte stämmer. Varför har jag fått detta?
Med vänlig hälsning,
Gunilla
Jag har fått ett utskick av er gällande kundkännedom där det framgår ett saldo som inte stämmer. Varför har jag fått detta?
Med vänlig hälsning,
Gunilla
Följ inlägget
0
följare
Vi har upptäckt ett formateringsfel som drabbat ett mindre antal av våra kunder.
I blanketten gällande kundkännedom har ett kommatecken i saldot felaktigt ersatts med en punkt, därefter har det tillkommit sex till åtta nollor till kundens saldo. Om du har drabbats av formateringsfelet, kan du bortse från formateringsfelet i saldorutan. Saldot är per den 10 juni 2020.
För dig med BankID går det också bra att fylla i blanketten direkt via vår hemsida.
Med vänlig hälsning,