Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Ja, vi kan hjälpa till med en överföring över telefon. En överföring tar ungefär 1-2 bankdagar. När kapital (minst 40 000 SEK) sedan ligger placerat på ett nytt likvidkonto så förflyttas kapitalet per automatik till ett fasträntekonto inom ungefär 1-2 bankdagar.
Önskar du däremot avsluta högräntekontot behöver du skriva ett meddelande till oss i internetbanken i inloggat läge. Här kan du se tråden om hur du begär ett avslut av konto.
Observera att du behöver ha ditt BankID eller din säkerhetsdosa redo när du ringer oss. Du når vår kundservice på 0771 717 710. Vardagar 08-20 samt helger 09-17.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,