Till senaste kommentaren

Kan jag sätta in kontanter på mitt konto?

Hur sätter jag in kontanter?

Kommentarer

  • Hej Niklas och tack för ditt inlägg!

    Dessvärre kan du inte sätta in kontanter i en insättningsautomat till ett konto hos oss. Detta eftersom vi inte tillhandahåller kontanter. Du kan sätta in pengar till ett konto i en annan bank och sedan överföra till ditt konto hos oss.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Hur många banker måste man ha?
  • Hej Marcus och tack för ditt inlägg!

    Dessvärre behövs en ytterligare bank för att sätta in kontanter i en bankomat. Du registrerar sedan en överföring till ditt konto hos oss.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Amanda Specialist, Kundservice
  • Kan man sätta in pengar från en utbetalningsavi utan att gå via annan bank?
  • Hej Anders och tack för ditt inlägg!

    För att vi skall kunna hjälpa er med detta behöver ni posta in original avin, kontonummer för insättning, namn & underskrift,  personnummer samt ort & datum till nedan adress:

    Marginalen Bank
    Treasury Operations
    Box 261 34
    100 41 Stockholm

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank
  • Hej,

    Detta är en Swedbank avi pensionsutbetalning. Dom meddelar att jag kan göra detta digitalt om ni har clearing nummer (vilket jag förstår att ni har) och genom att använda och använda 10 siffriga IDK numret. Avin är utställd på mig med mitt personnummer.
    Är detta OK?

    Hälsningar
    Anders
  • Hej Anders och tack för ditt inlägg!

    Om ni syftar på att registrera detta via kontoöverföring till ditt clearing- samt kontonummer, hanteras detta via Swedbank. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt är du välkommen att kontakta oss via en kanal där vi kan verifiera dig. Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt på internetbanken alternativt ringa oss på 0771-717 710.

    Öppettider vardagar 8-18.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank
  • Hej!
    Vilket är ocr nr?
  • Hej Eva och tack för ditt inlägg!

    Vid en överföring anger du endast clearing och kontonummer. Du finner ditt kontonummer via internetbanken och appen. De fyra första siffrorna 9235 är vårat clearingnummer.

    Via denna kanal kan vi endast ge generell information. För att få hjälp med ditt ärende är du välkommen att kontakta oss via telefon alternativt via ett meddelande i internetbanken. Du når oss på 0771 717 710 vardagar 08-18.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar,
    Tilda Handläggare, Kundservice
  • Jag har ett likvidkonto 3 mån hos er, kan jag sätta in pengar på detta konto.
    Per
  • Hej Per och tack för ditt inlägg!

    Om du nyligen har öppnat ett Likvidkonto på Marginalen Bank kan du göra en insättning på detta via clearing och kontonummer för att binda kapital på ett Fasträntekonto. Den första insättningen som sker på Likvidkontot över 40 000 SEK placeras bankdagen efter insättning på ett Fasträntekonto på önskad bindningstid. Observera att det är endast en insättning på Likvidkontot som gäller.

    Likvidkontot är ett slusskonto kopplat till Fasträntekontot, vilket innebär att transaktionen av kapital sker först till detta konto. Därefter placerar vi kapitalet automatiskt på Fasträntekontot nästkommande bankdag. Om ni har Kivra kommer ni mottaga en elektronisk placeringsbekräftelse, alternativt skickas placeringsbekräftelsen per post.

    Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Maja Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.