Kan inte öppna ett fasträntekonto

Har försökt ett antal gånger och öppna ett konto, men när jag ska skicka in ansökan får jag svaret  "Något gick fel   Det verkar ha blivit fel vid din ansökan"

Kommentarer

  • Hej Kerstin och tack för ditt inlägg!

    För att felanmäla detta ber vi dig kontakta oss på 0771-717 710. 

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Hej jag hade samma problem och jag har skickat öppna lönekonto hos er. Jag har sökt från agust men . Nu jaghar ringt varannan dag men ni har problem  med eras IT  systemet . NÄR BLIR KLAR . NI KAN ÖPPNA LÖNEKONTO TILL MIG
    MVH

  • Hej Salih och tack för ditt inlägg!

    Vi har ingen känd driftstörning som i dagsläget ska påverka kontoansökningarna för Bankens privatkunder. Vi beklagar att detta varit problematiskt för dig.

    Dessvärre har vi ingen möjlighet att se över ditt ärende via denna kanal, vi besvarar enbart generella frågor via forumet. Du är välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 eller via ett meddelande i internetbanken så hjälper vi dig att se över ditt ärende!

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Maja Handläggare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.