Till senaste kommentaren
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Varför kan jag kan inte göra en överföring/uttag från mitt Högräntekonto?

Jag får felmeddelandet ”Frånkonto felaktigt” när jag ska göra en överföring från Högräntekontot, varför?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej och tack för ditt inlägg!

    Det går inte att göra överföringar från Högräntekontot i internetbanken eftersom kontot har en villkorsperiod. Du kan skriva till oss via internetbanken under fliken "meddelande" och även ringa in till oss på 0771-717 710 om du vill göra ett uttag. 

    Med vänlig hälsning,
    Marginalen Bank Kundservice
  • Om villkorstiden nåtts dvs 1år, kan jag då göra överföring från Högräntekontot till annat konto?

  • Hej Mia!

    Eftersom en ny bindningstid löper på per automatik så behöver du kontakta oss om du önskar göra ett uttag eller avslut. Antingen så ringer du in till oss så hjälper vi dig med överföringen eller så kontaktar du oss via internetbanken genom att skicka ett meddelande.

    Har du frågor eller funderingar är du alltid välkommen att kontakta oss på 0771-717 710 vardagar 8-20 samt helger 9-17.

    Vänlig hälsning,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.