Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Om du inte fått din faktura hem så kan du logga in i Internetbanken och se den där. Vet du inte hur du ska logga in? Kika här.
Du finner din faktura samt betalningsuppgifter när du loggat in i internetbanken och sedan klickar på ditt lånenummer under fliken "översikt" och sedan "låneavier".
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Har ringt till er idag angående en skuld. Ville ha ett OCR nummer för att kunna betala in de idag. Kom aldrig något meddelande från er.
Mvh Sofie
Via denna kanal kan vi endast ge generell information. För att få hjälp med ditt ärende är du välkommen att kontakta oss via telefon alternativt via ett meddelande i internetbanken/appen. Du når oss på 0771 717 710 vardagar 08-18.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänliga hälsningar,
Dessvärre har vi ingen möjlighet att se över ditt ärende via denna kanal, vi besvarar enbart generella frågor via forumet. Ärenden gällande sena inbetalningar hanteras av vår kravavdelning, de hanterar dessvärre inte sina ärenden via denna kanal. Du kan ringa kravavdelningen på telefonnummer: 010- 495 1777. Öppettider vardagar 09.00-17.00.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,