Till senaste kommentaren

Hur säger jag upp mitt låneskydd?

Jag vill säga upp mitt låneskydd. Hur går jag tillväga?

Kommentarer

  • Hej Ola och tack för ditt inlägg!

    Vad tråkigt att du vill säga upp ditt låneskydd, är du medveten om hur försäkringen fungerar?
    Läs gärna mer om hur försäkringen  kan hjälpa dig innan du fattar ditt beslut.

    Om du trots detta fortfarande vill säga upp försäkringen så är du välkommen att kontakta vår kundservice på 0771 717 710 vardagar 8-18 eller så kan du skicka oss ett meddelande i internetbanken.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
  • Ja jag vill säga upp låneskyddet!
  • Hej Lena och tack för ditt inlägg!

    Som vi skrivit i det tidigare inlägget så behöver du kontakta vår kundservice på 0771-717 710 för att säga upp låneskyddet. Du kan nå oss vardagar 8-18.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Karl Funktionsledare, Kundservice
  • Jag vill säga upp kreditförsäkringen kan du hjälpa mig snälla och jag pratar inte svenska jag kan inte ringa per telefon
  • Hej Halis och tack för ditt inlägg!

    Vi kan dessvärre inte avsluta ditt betalskydd via denna kanal. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver ni kontakta oss via en kanal där vi kan verifiera dig!

    Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt på internetbanken alternativt kontakta oss på 0771-717 710. Öppettider vardagar 8-18.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank
  • Har du personal som talar turkiska eftersom jag inte kan svenska
  • Hej Halis och tack för ditt inlägg!

    Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt via internetbanken med din begäran så hjälper vi dig hantera ditt ärende!

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank
  • snälla hjälp mig jag kan inte betala mitt lån eftersom jag är arbetslös och jag vill säga upp min försäkring kan någon som talar turkiska ringa mig
  • Hej Halis och tack för ditt inlägg!

    Vi beklagar självklart detta och önskar hjälpa dig på bästa sätt. Vi ringer dessvärre inte ut till våra kunder om ni inte har en avtalad tid med en handläggare. Vänligen skicka ett meddelande i i inloggat läge direkt via internetbanken så kan vi hjälpa dig vidare skriftligen om ni önskar!

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Specialist, Marginalen Bank

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.