Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Vad tråkigt att du vill säga upp ditt låneskydd, är du medveten om hur försäkringen fungerar?
Läs gärna mer om hur försäkringen kan hjälpa dig innan du fattar ditt beslut.
Om du trots detta fortfarande vill säga upp försäkringen så är du välkommen att kontakta vår kundservice på 0771 717 710 vardagar 8-18 eller så kan du skicka oss ett meddelande i Internetbanken/appen.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Som vi skrivit i det tidigare inlägget så behöver du kontakta vår kundservice på 0771-717 710 för att säga upp låneskyddet eller så kan du skicka oss ett meddelande i Internetbanken/appen. Du kan nå oss vardagar 8-18.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Vi kan dessvärre inte avsluta ditt betalskydd via denna kanal. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver ni kontakta oss via en kanal där vi kan verifiera dig!
Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt på Internetbanken/appen alternativt kontakta oss på 0771-717 710. Öppettider vardagar 8-18.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Ni kan skicka ett meddelande i inloggat läge direkt via internetbanken med din begäran så hjälper vi dig hantera ditt ärende!
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Vi beklagar självklart detta och önskar hjälpa dig på bästa sätt. Vi ringer dessvärre inte ut till våra kunder om ni inte har en avtalad tid med en handläggare. Vänligen skicka ett meddelande i i inloggat läge direkt via Internetbanken/appen så kan vi hjälpa dig vidare skriftligen om ni önskar!
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,