Välkommen till Marginalen Banks Kundo-forum! Vi hjälper gärna till att besvara dina frågor och funderingar, därför har vi sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17. ❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice på 0771 717 710 så skickar vi ut din PIN kod med brev hem till dig. Våra öppettider är vardagar 08-20 samt helger 09-17.
Det går även bra att skicka ett säkert meddelande i internetbanken/mobilbanken och be oss skicka dig PIN koden så hjälper vi självklart till med det.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Mvh tina
Svaren ovan är fortfarande aktuella. Vänligen kontakta oss via telefon på numret ovan eller skriv ett meddelande i internetbanken så hjälper vi dig med utskicket av din pinkod.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Självklart så kan vi skicka ut er pinkod pånytt. Ni behöver inkomma med denna begäran via en kanal vi kan verifiera er. Ni kan skriva ett meddelande i inloggat läge på internetbanken, alternativt ringa vår kundservice så hjälper vi dig.
Ni kan kontakta vår kundservice på 0771-717 710, öppettider vardagar 8-20 samt helger 9-17.
Vi önskar dig en fin dag!
Med vänlig hälsning,
Vänligen kontakta vår kundservice på 0771-717 710 för att få hjälp med att se över status på utskick av din pinkod, alternativt få nytt utskick om det dröjt en längre tid utan att den kommit fram.
Vi önskar dig en trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Fört över pengar från marginalen gold till Swedbank konto. Var tar de vägen. Draget från margi alen men inga pengar på andra kontot. Varför
Mvh Annette Carlsson
Vi kan endast besvara generella frågor via denna kanal. Vänligen kontakta vår kundservice så undersöker vi ditt ärende!
Ni kan kontakta oss på 0771-717 710.
Öppettider vardagar 8-20 samt helger 9-17.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,
Jag har glömt min pinkod till mitt Visakort, kan jag få ett nytt hemskickat?
Absolut kan vi hjälpa dig med utskick av din pinkod på nytt. Vänligen kontakta oss på numret ovan eller via ett meddelande i internetbanken så hjälper vi dig.
Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Med vänlig hälsning,