Till senaste kommentaren

Hur beställer jag en säkerhetsdosa till internetbanken?

Hur ska jag göra om jag önskar en säkerhetsdosa från er att logga in med?

Kommentarer

  • Hej Frida och tack för ditt inlägg!

    Har du tidigare använt dig av inloggningsuppgifter i form av PINkod och kodkort så ska du per automatik fått en bankdosa utskickad till dig. Skulle du mot förmodan inte fått det så är du varmt välkommen att kontakta oss på 0771 717 710 så hjälper vi dig med detta. Våra öppettider är vardagar 08-20 samt helger 09-17.

    Vi skickar ut bankdosor till våra kunder som inte har BankID idag och inte heller har möjlighet att skaffa detta. Har du möjlighet att skaffa BankID så kan du läsa hur du gör i denna denna tråd.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Josephine Handläggare, Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.