Har vi gjort fel? Då vill vi gärna göra rätt!
Marginalen Banks största avsikt är att du som kund är nöjd med oss. Därför är det viktigt att vi är lyhörda, engagerade och behjälpliga i alla problemställningar och frågor. Har du ett utvecklingsförslag, något att klaga på eller positiv feedback så vill vår Kundombudsman gärna komma i kontakt med dig.
Du når vår Kundombudsman/Klagomålsansvarig på nedan uppgifter
E-post:
Kundombudsmannen@marginalen.se
Postadress:
Kundombudsmannen
Marginalen Bank
Box 26134
100 41 Stockholm
Vill du prata med en oberoende part?
Du når vår Kundombudsman/Klagomålsansvarig på nedan uppgifter
E-post:
Kundombudsmannen@marginalen.se
Postadress:
Kundombudsmannen
Marginalen Bank
Box 26134
100 41 Stockholm
Vill du prata med en oberoende part?
- Vägledning kan erhållas från Konsumenternas Bank- och Finansbyrå, Konsumenternas försäkringsbyrå och den kommunala konsumentvägledningen.
- Allmänna Reklamationsnämnden kan hjälpa dig att få ditt ärende prövat.
- Allmän domstol kan pröva ditt ärende.
- Inkassonämnden hos Svensk Inkasso kan svara på frågor om inkasso och pröva ditt ärende.
- Datainspektionen kan svara på frågor om inkassotillstånd med mera.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar