Till senaste kommentaren

Har ni fel på hemsidan/Internetbanken?

Hej!

Det står bara och tuggar och undrar om något är fel på er hemsida/internetbank?

Kommentarer

  • Hej!

    Här följer lite tips när det blivit störningar i uppkopplingen mot internetbanken:
    - prova en annan webläsare
    - rensa cookies
    - logga ut och in igen.

    Om problemet kvarstår och inget meddelande gått ut från vår kundservice är du välkommen att kontakta oss på tfn 0771-717 710.

    Vänligen,
    Alexandra
  • Har provat med två olika bläddrare hittils. Det är rundgång då jag tryckt i Digital ID koppling (chips på kort och svar av koder på dosa). Efter det kopplas vidare till en annan sida, där återkommande digital kopplingskrav igen..rundgång, utan att koppla på. Helt enkelt felaktig programmering av webbsidan.

    Mitt ärende: vill få mitt konto nr. efter att ha öppnat ett konto, och svarat på er
    skickade brev med bilagor till kundservice i Östersund.
    Om detta inte fungerar, vill avsluta kontot och få mina viktiga utskickade kopior av intyg (3 st olika)TILLBAKA.

    FATTAS: adressrutan här nere!
  • Hej Lasse!

    Vi kan via denna kanal inte verfiera dig så för att få hjälp med ditt ärende behöver du kontaka oss per telefon 0771-717 710. Vi kan då guida dig igenom ansökan och även hjälpa till med att göra en felanmälan av det problem du upplever.

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    Med vänlig hälsning,
    Emma Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.