Till senaste kommentaren

Varför får jag förseningsavgift, aviseringsavgift och dröjsmålsränta trots att jag har autogiro?

Hej!

Jag har ett lån hos er, samt en försäkring via BNP.
För några dagar sedan fick jag en faktura från er, trots att jag har autogirobetalning hos er. Min bank har inte meddelat mig att betalning ej gjorts, och det görs alltid via brev som kommer någon dag efteråt.
Nu har ni alltså lagt på 175 + 3 +29 kronor utan att jag kan se att jag gjort något fel.
Vart vänder jag mig för att ta bort dessa kostnader och se till att autogiron fungerar, förutom via telefon? Det måste ju gå att nå er via mail.

MVH

Kommentarer

  • Hej Tim,

    Om inte telefon passar kan du alltid logga in på vår internetbank och skriva ett meddelande till oss där. Då kan vi titta närmare på ditt ärende och ge dig ett svar inom de närmsta bankdagarna.

    Med vänlig hälsning
    Karl Funktionsledare, Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.