Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Det är alltid samma betaluppgifter. Du använder samma bankgiro och ocr, dessa betalningsuppgifter hittar du på pdf-fakturan i internetbanken.
Vänligen
För att hjälpa dig med ditt ärende behöver vi prata med dig personligen då vi lyder under banksekretess.
Om du är befintlig kund kan kontakta oss via fliken Meddelande i Internetbanken där du loggar in med Bank-ID alternativt pinkod och kodkort. Du kan även ringa 0771-717 710. Detta då vi inte kan verifiera dig fullständigt som kund via denna kanal.
Med vänlig hälsning
Har inte fått någon faktura från er, kan inte se den i internetbanken heller. När kommer den?
Fakturan bör du få hem mellan 10e och 17e varje månad. Kan du inte heller se den i din internetbank ber vi dig kontakta oss på 0771 717 710 så ger vi dig inbetalningsuppgifterna via telefon.
Med vänlig hälsning
Tack för ditt meddelande.
En förseningsavgift automatiseras vid försenad inbetalning i systemet. Fakturorna skickas ut i mitten på månaden. Vi har tyvärr ingen möjlighet att säkerställa att fakturorna levereras i tid eller kommer kunden tillhanda efter att vi skickat ut dem. Vad tråkigt att din faktura inte levererades i tid av posten. Ett tips är att logga in på din sida på internetbanken, där publiceras fakturorna digitalt varje månad.
Vänligen