Behörighetsadministratör - vad är det?
Hej!
I ansökningshandlingen anges "behörighetsadministratör", vad innebär det?
I ansökningshandlingen anges "behörighetsadministratör", vad innebär det?
Följ inlägget
0
följare
Som Behörighetsadministratör kan en eller flera personer administrera behörigheter för företaget/föreningen.
Via ”Våra e-tjänster”, som du ser uppe till höger på Marginalens hemsida kan du få ytterligare information om hur tjänsten fungerar. Klicka på Våra e-tjänster, Internetbanken, Företagskund. Som behörighetsadministratör kan man:
- Utöka, begränsa eller sänka behörighetsnivån på anmälda användare
- Ta bort användare
Du kan däremot inte ändra/justera i din egen behörighet.
Vill ni lägga till en användare eller behörighetsadministratör behöver ni fylla i blanketten ”Företag, Internetbank, Enkel Anmälan” där ny användare anges. Blanketten hittar du på vår hemsida.
Med vänlig hälsning,