Till senaste kommentaren

Behörighetsadministratör - vad är det?

I ansökningshandlingen anges "behörighetsadministratör", vad innebär det?

Kommentarer

  • Hej Klara och tack för ditt inlägg!

    Som Behörighetsadministratör kan en eller flera personer administrera behörigheter för företaget/föreningen.

    Via ”Våra e-tjänster”, som du ser uppe till höger på Marginalens hemsida kan du få ytterligare information om hur tjänsten fungerar. Klicka på Våra e-tjänster, Internetbanken, Företagskund. Som behörighetsadministratör kan man:
    - Utöka, begränsa eller ta bort behörigheter på anmälda användare

    Du kan däremot inte ändra/justera i din egen behörighet.

    Vill ni lägga till en användare eller behörighetsadministratör behöver ni fylla i blanketten ”Företag, Internetbank, Enkel Anmälan” där ny användare anges. Blanketten hittar du på vår hemsida.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Arian Specialist, Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.