Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur avslutar jag mina konton hos er?

Hej! Jag vill avsluta mina sparkonton och lönekonto i Marginalen Bank. Hur gör jag?
Hälsningar Maria
Maria (Redigerat av Marginalen Bank) Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej!
    Du avslutar dina konton genom att logga in i internetbanken och skriva till oss via fliken "meddelande". Skriv gärna vilket kontonummer du önskar överföra belopp till.

    Du kan även skriva ut en blankett och posta den till oss på:

    SVARSPOST
    20583943
    831 17 Östersund

    Hälsningar,
    Renee
  • Hur kan man vara så korkad så man ber en äldre person hämta hem blankett för avsluta konto när personen säger att man varken har dator eller andra uppgifter? Ingen dement utan klar och redig person för övrigt men som inte vill ha moderna verktyg som samhället kräver. Ni borde ju kunna skicka hem blanketten till personen själv så hen slipper anlita anhöriga och blotta sig. FY, på er som inte är serviceinriktade.
    Arg dotter
  • Hej,

    Marginalen bank är telefon och internetbank, vilket innebär många av våra tjänster hanteras digitalt och via internetbanken.

    Avslut av konton begärs via internetbanken eller via blankett. Blanketter finns att skriva ut på vår hemsida för snabbare och miljövänligare hantering. Om man trots detta inte har möjlighet att skriva ut en avslutsblankett, kan vi självklart skicka ut en sådan till kunden.

    Om ni har fått annan eller missvande information, beklagar vi detta.

    Trevlig dag!

    Vänligen,
    Sanaz
  • Hej
    Vad menas med Likvidkonto 12 månader, jag vill gärna veta
    vad jag får i ränta. Jag kan bara se att jag har ett överskott
    på kr. 21246.30 plus 1000 000  hos er, vore tacksamt att få en
    redogörelse snarast. Hitintills har det  varit si och så med
    servicen från er.
    Med vänliga hälsningar
    Harry

    Harry
  • Hej Harry,

    Likvidkontot är ett slusskonto kopplat till Fasträntekontot, vilket innebär att transaktionen sker till detta konto, därefter placerar vi kapitalet automatiskt på Fasträntekontot. Du kommer även att få en skriftlig placeringsbekräftelse hemskickad.

    Eftersom detta är ett allmänt kundforum kan via endast svara på generella frågor via denna kanal. Vi ber dig därför kontakta vår kundservice via telefon 0771 717 710, eller via >Meddelanden på internetbanken, så kan vi hjälpa dig med att bekräfta din placering.

    Vänligen
    Sanaz

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy