Välkommen till Marginalen Banks Kund-forum!
Vi hjälper gärna till att besvara allmänna frågor eller funderingar. Vi har därför sammanställt de vanligaste frågeställningarna här bredvid. Hittar du inte det du söker så ställ gärna din fråga till oss så besvarar vi den inom 24 timmar under vardagar 08-17.
För mer specifik hjälp vänligen logga in på internetbanken och skicka ett meddelande till oss!❤️
Marginalen Bank grundades 2010 och har idag runt 300 000 kunder. Vår vision är att bidra till en bättre värld genom att skapa ekonomiskt försprång till människor som söker en bank och partner som inte bara tittar på siffror utan lika mycket på idéer och framtid. Mer om oss hittar du här
Du avslutar dina konton genom att logga in i internetbanken och skriva till oss via fliken "meddelande". Skriv gärna vilket kontonummer du önskar överföra belopp till.
Du kan även skriva ut en blankett och posta den till oss på:
SVARSPOST
20583943
831 17 Östersund
Hälsningar,
Marginalen bank är telefon och internetbank, vilket innebär många av våra tjänster hanteras digitalt och via internetbanken.
Avslut av konton begärs via internetbanken eller via blankett. Blanketter finns att skriva ut på vår hemsida för snabbare och miljövänligare hantering. Om man trots detta inte har möjlighet att skriva ut en avslutsblankett, kan vi självklart skicka ut en sådan till kunden.
Om ni har fått annan eller missvande information, beklagar vi detta.
Trevlig dag!
Vänligen,
Vad menas med Likvidkonto 12 månader, jag vill gärna veta
vad jag får i ränta. Jag kan bara se att jag har ett överskott
på kr. 21246.30 plus 1000 000 hos er, vore tacksamt att få en
redogörelse snarast. Hitintills har det varit si och så med
servicen från er.
Med vänliga hälsningar
Harry
Likvidkontot är ett slusskonto kopplat till Fasträntekontot, vilket innebär att transaktionen sker till detta konto, därefter placerar vi kapitalet automatiskt på Fasträntekontot. Du kommer även att få en skriftlig placeringsbekräftelse hemskickad.
Eftersom detta är ett allmänt kundforum kan via endast svara på generella frågor via denna kanal. Vi ber dig därför kontakta vår kundservice via telefon 0771 717 710, eller via >Meddelanden på internetbanken, så kan vi hjälpa dig med att bekräfta din placering.
Vänligen